Marketing si promovare pentru service-ul tau!

Marketing si promovare pentru service-ul tau

 

La sfarsit de an ne-am gandit ca ar fi de ajutor un articol despre cum sa iti promovezi service-ul si in ce strategii de marketing si promovare sa investesti anul viitor ca business-ul tau sa creasca si sa fie recunoscut in comunitate. De retinut! Inainte de orice investitie in marketing si publicitate asigurati-va ca brand-ul este consolidat si exista o strategie clara. Trebuie sa va fiti siguri ca serviciile dumneavoastra sunt la standarde inalte iar orice client care intra in service pleaca multumit. Indicat ar fi sa implementati un sistem de feedback atat al clientilor cat si al angajatilor astfel ca in urma feedback-ului puteti stabili punctele forte si punctele slabe. Poate va intrebati la ce ajuta implementarea unui sistem de feedback? Ei bine, cu ajutorul unor intrebari bine formulate va veti usura munca in elaborarea strategiei de marketing si veti sti ce sa promovati si unde mai aveti de lucrat.

Cred ca suntem de acord cu totii ca nimic nu poate fi perfect dar in acelasi timp e important sa tindem cat mai mult spre perfectiune si sa facem lucrurile cat mai bine cu putinta.

Foloseste sistemul de email newsletter pentru a ramane conectati mereu cu clientii. Cu ajutorul newsletter-elor clientii tai vor fi conectati si ancorati la business-ul tau. Poti trimite oferte, promotii sau chiar felicitari personalizate de sarbatori. Cu cat un newsletter este mai atractiv cu atat vei impresiona iar clientul nu te va uita. Incearca sa gandesti out of the box si foloseste orice prilej pentru a le multumi ca te-au ales pe tine!

Fi social! E important sa fii prezent cu business-ul tau pe canalele de social media . Nu alerga pana la epuizare dupa like-uri, creeaza o comunitate care sa doreasca sa te urmareasca si fii mereu acolo cand ei au nevoie. Business-ul tau va avea parte de o crestere exponentiala si daca te intrebi cat costa toate acestea te asiguram ca satisfactiile si implinirile vor compensa cheltuielile.

Un ultim sfat este sa va creati o reputatie iar aceasta sa fie construita pe incredere si profesionalism. Daca clientul dumneavoastra este multumit cu siguranta va afla si familia lui si prietenii sau apropiatii. Incearca sa gandesti mai departe iar daca lucrurile sunt facute profesionist si ai grija de clientul tau cu siguranta nu vei castiga un singur client ci si toti apropiatii acestuia.

Pentru a consolida relatia cu clientul tau iti propunem o ultima actiune extrem de importanta. Ofera-i acestuia la plecarea din magazin un cadou, o atentie pe care sa o poarte mereu cu el.  Incearca sa iesi putin in evidenta cu acest cadou fi ingenios si gândește-te la un cadou cat mai folositor dar in acelasi timp si smart.

Si pentru ca ne gandim la tine ne-am decis sa iti oferim cadou o analiza de brand, comenteaza la aceasta postare si iti oferim gratuit analiza brandului tau!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>