Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, trimite-ne un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Bucuresti- Depozit central RIMA ( Aleea Camilla 1, Dragomirești-Deal 077090, Romania),

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Specialist salarizare - Departament Resurse Umane

  • Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare,
  • Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane,
  • Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare,
  • Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii,
  • Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook),
  • Abilitati de comunicare si relationare interumana,
  • Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor,
  • Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic,
  • Stabilitate.

Responsabilitați

  • Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca,
  • Vei verifica, corecta si valida pontajele,
  • Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile,
  • Vei transmite comanda pentru tichetele de masa,
  • Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii,
  • Vei emite raportul Revisal,
  • Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU,
  • Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate,
  • Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei,

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Reprezentant vanzari piese camioane

  • Alba,
  • Bistrita,
  • Mures.

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Cunoștințe în folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Experiență în domeniul vânzărilor de piese auto pentru CAMIOANE.
  • Bune abilități de comunicare și relaționare cu colegii și clienții.
  • Adaptabil, organizat, politicos și cu un spirit întreprinzator.
  • Responsabilitate, fidelitate și stabilitate; promptitudine în luarea deciziilor.

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Bonusuri in functie de performanta,
  • Masina, laptop si telefon de serviciu.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Responsabilitați

  • Asigură realizarea și implementarea strategiei de vânzare a produselor companiei – piese auto camioane în zona alocată și clienților din aria de responsabilitate.
  • Asigură realizarea obiectivelor valorice și cantitative stabilite prin planul de vânzări pentru zona alocată.
  • Efectuează vizite la sediul clieților din portofoliu și negociază contractele și condițiile comerciale cu clienții aflați în portofoliul său.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Consultant procesare vanzari piese turisme

  • Bucuresti
  • puncte de lucru

Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
  • Studii medii/superioare de specialitate
  • Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
  • Familiarizat cu programe OE/AM (Etos/Etka, Microcat, partslink24, EWA, Tecdoc etc.)
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
  • Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi
  • Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Stabilitate
  • Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa

Responsabilitați

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
  • Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

FORMULAR CARIERE