Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, trimite-ne un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Deva;
  • Cluj;
  • Timisoara.

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Reprezentant Vanzari piese autoturisme

  • Prahova,
  • Targoviste.

Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor (preferabil piese auto).
  • Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri.
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Studii medii/superioare.
  • Cunostinte operare PC ( Microsoft Word, Excel, Outlook).

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic.
  • Masina, laptop si telefon de serviciu.
  • Pachet salarial motivant si bonusuri in functie de perfomanta.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Responsabilitați

  • Vei efectua vizite la sediul clientilor din portofoliu, vei negocia contractele si conditiile comerciale.
  • Vei implementa strategia de vanzare a produselor companiei in zona alocata.
  • Vei urmari realizarea obiectivelor conform planului de vanzari.
  • Vei dezvolta portofoliul prin atragerea de clienti noi in retea.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Manipulant marfa

  • Rima – Depozit central piese auto

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Descarca marfa livrata din masinile de transport;
  • Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ – daca nu este lovita si deteriorata si din punct de vedere cantitativ, daca corespunde cantitatea inscrisa in documente cu cantitatea fizica;
  • Receptioneaza cu scannerul produsele in baza documentelor de livrare;
  • Depoziteaza marfa in zona de prereceptie si utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor;
  • Efectueaza receptia scriptica a marfurilor prin scanarea fiecarui produs;
  • Aranjeaza marfa pe rafturi conform specificatiilor logistice din scanner;
  • Opereaza comenzile in Scanner si culege piesele pentru livrare de pe rafturi;
  • Aranjeaza marfa comandata, conform turei de livrare a clientului in boxuri;
  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.Incarca marfa in masina de transport ,respectand graficul de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Secretara

  • Office Militari, Bucuresti

Cerinte

  • Esti o persoana dinamica si empatica
  • Esti în cautarea unui job interesant si esti pasionat/a de interactiunea cu oamenii
  • Esti absolvent/a de studii medii
  • Esti o persoana organizata, atenta la detalii
  • Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
  • Ai cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook) si de navigare internet
  • Ai cunoștințe de limba engleza nivel mediu ( vorbit)

Ce oferim?

  • Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
  • Program de lucru: L-V ( 9.00-17.30)
  • Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa)
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si stabil
  • Posibilitatea de promovare in functie de studiile si experienta anterioara

Responsabilitați

  • Vei intampina vizitatorii si ii vei conduce catre sala de conferinte rezervata
  • Vei asigura protocolul pentru sedintele/ intalnirile desfasurate in cadrul companiei
  • Vei prelua apelurile telefonice si le vei redirectiona catre destinatari
  • Vei nota si vei comunica mesajele preluate telefonic
  • Vei expedia email- uri catre destinatiile indicate de angajatii companiei
  • Vei efectua rezervarile de sali de conferinte la solicitarea angajatilor companiei
  • Vei primi corespondenta interna si externa si o vei distribui destinatarilor
  • Vei expedia zilnic corespondenta interna si externa si vei realiza centralizatoarele zilnice
  • Vei acorda suport la cerere celorlalte departamente.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

FORMULAR CARIERE