Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Frequently Ask Questions

Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consect etur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi .

Specialist marketing

  • Office Militari

Candidatul ideal

  • Detine cunoştinţe de operare PC – MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint), WordPress, Facebook Ads, Google Adwords, Google Analytics, SEO
  • Cunostinte nivel incepator al pachetului Adobe (Photoshop si Illustrator)
  • Cunostinte de limba engleza – obligatoriu
  • Are excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv, in concordanta cu experienta si abilitatile tale
  • Oportunitatea de a te integra intr-o echipa creativa

Responsabilitați

  • Participa activ si proactiv la dezvoltarea strategiei din spatele brandurilor si a conceptelor de service si de magazin ale companiei.

Social Media si Content Marketing

  • Planifica si supervizeaza strategia social media a companiei, urmarire, masurare si optimizare performante, raportare.
  • Realizeaza si actualizeaza conținutul pentru: site, Facebook, Instagram, YouTube, Blog, Linkedin
  • Gestioneaza campaniile online, supervizeaza si justifica bugetele, investițiile și rezultatele

E-mail Marketing

  • Concepe si executa campanii de mass-mailing

Offline Marketing

  • Prospectarea, comunicarea si negocierea cu agentiile de profil si alti furnizori de servicii.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Operator introducere date/ avize

  • Depozit Rima: Sat Dragomireşti-Deal, Judet Ilfov, Parcul Industrial A1

Candidatul ideal

  • Experienta intr-un post similar.
  • Capacitate de adaptare si relationare.
  • Cunostinte de contabilitate primara si operare PC ( MS Office).

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Oportunitatea de avansare
  • Un mediu de lucru profesionist si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.

Responsabilitați

  • Vei fi responsabil de corectitudinea documentelor fiscal emise, in conformitate cu legislatia in vigoare.
  • Vei verifica documentele de insotire a marfurilor.
  • Vei complete avizele de pre- receptie in ERP.
  • Vei transmite catre departamentele responsabile (conform procedurilor) diferentele de pret sesizate.
  • Vei urmari statusul pre-receptiei in aplicatia de CRM si vei valida procesele pentru Departamentul de Receptie.
  • Vei arhiva documentatia de insotire a marfurilor si o vei transmite catre Contabilitate.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Depozit Central Ilfov,
  • Bucuresti Sud.

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar IT&C

  • Office Militari

Cerinte

  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Mod de lucru organizat;
  • Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word.
  • Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare.
  • Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat.
  • Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.

Ce oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Un mediu de lucru placut in care performanta este rasplatita
  • Logistica necesara pentru efectuarea activitatii in conditii optime

Responsabilitați

  • Actualizarea inventarului si evidenta mutarii echipamentelor IT;
  • Manipularea imprimantelor si a echipamentelor IT;
  • Urmarirea echipamentelor trimise in service/reparate;
  • Evidenta costurilor pentru echipamentele reparate si achizitiile efectuate de catre Departamentul IT;
  • Evidenta necesarului de componente de tip consumabile pentru buna desfasurare a activitatii colegilor din companie;
  • Evidenta facturilor/avizelor/certificatelor de garantie/fiselor de interventie pentru echipamentele noi/reparate/trimise in service;
  • Realizarea de situatii in Excel;
  • Receptia, ambalarea si trimiterea echipamentelor IT in centrele din tara/service specializat;
  • Help desk primar (schimbare mufa retea, mutare calculatoare, schimbare monitoare / alte echipamente, configurare smartphone-uri, configurare imprimante, instalare calculatoare nivel primar);
  • Configurare primara a unor echipamante IT, cum ar fi:  imprimante, terminale mobile myPOS / MDE-uri.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Specialist salarizare - Departament Resurse Umane

  • Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare,
  • Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane,
  • Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare,
  • Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii,
  • Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook),
  • Abilitati de comunicare si relationare interumana,
  • Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
  • Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic,
  • Stabilitate.

Responsabilitați

  • Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca,
  • Vei verifica, corecta si valida pontajele,
  • Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile,
  • Vei transmite comanda pentru tichetele de masa,
  • Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii,
  • Vei emite raportul Revisal,
  • Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU,
  • Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate,
  • Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei,

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Popular Questions

Specialist marketing

  • Office Militari

Candidatul ideal

  • Detine cunoştinţe de operare PC – MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint), WordPress, Facebook Ads, Google Adwords, Google Analytics, SEO
  • Cunostinte nivel incepator al pachetului Adobe (Photoshop si Illustrator)
  • Cunostinte de limba engleza – obligatoriu
  • Are excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv, in concordanta cu experienta si abilitatile tale
  • Oportunitatea de a te integra intr-o echipa creativa

Responsabilitați

  • Participa activ si proactiv la dezvoltarea strategiei din spatele brandurilor si a conceptelor de service si de magazin ale companiei.

Social Media si Content Marketing

  • Planifica si supervizeaza strategia social media a companiei, urmarire, masurare si optimizare performante, raportare.
  • Realizeaza si actualizeaza conținutul pentru: site, Facebook, Instagram, YouTube, Blog, Linkedin
  • Gestioneaza campaniile online, supervizeaza si justifica bugetele, investițiile și rezultatele

E-mail Marketing

  • Concepe si executa campanii de mass-mailing

Offline Marketing

  • Prospectarea, comunicarea si negocierea cu agentiile de profil si alti furnizori de servicii.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Operator introducere date/ avize

  • Depozit Rima: Sat Dragomireşti-Deal, Judet Ilfov, Parcul Industrial A1

Candidatul ideal

  • Experienta intr-un post similar.
  • Capacitate de adaptare si relationare.
  • Cunostinte de contabilitate primara si operare PC ( MS Office).

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Oportunitatea de avansare
  • Un mediu de lucru profesionist si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.

Responsabilitați

  • Vei fi responsabil de corectitudinea documentelor fiscal emise, in conformitate cu legislatia in vigoare.
  • Vei verifica documentele de insotire a marfurilor.
  • Vei complete avizele de pre- receptie in ERP.
  • Vei transmite catre departamentele responsabile (conform procedurilor) diferentele de pret sesizate.
  • Vei urmari statusul pre-receptiei in aplicatia de CRM si vei valida procesele pentru Departamentul de Receptie.
  • Vei arhiva documentatia de insotire a marfurilor si o vei transmite catre Contabilitate.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Depozit Central Ilfov,
  • Bucuresti Sud.

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar IT&C

  • Office Militari

Cerinte

  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Mod de lucru organizat;
  • Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word.
  • Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare.
  • Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat.
  • Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.

Ce oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Un mediu de lucru placut in care performanta este rasplatita
  • Logistica necesara pentru efectuarea activitatii in conditii optime

Responsabilitați

  • Actualizarea inventarului si evidenta mutarii echipamentelor IT;
  • Manipularea imprimantelor si a echipamentelor IT;
  • Urmarirea echipamentelor trimise in service/reparate;
  • Evidenta costurilor pentru echipamentele reparate si achizitiile efectuate de catre Departamentul IT;
  • Evidenta necesarului de componente de tip consumabile pentru buna desfasurare a activitatii colegilor din companie;
  • Evidenta facturilor/avizelor/certificatelor de garantie/fiselor de interventie pentru echipamentele noi/reparate/trimise in service;
  • Realizarea de situatii in Excel;
  • Receptia, ambalarea si trimiterea echipamentelor IT in centrele din tara/service specializat;
  • Help desk primar (schimbare mufa retea, mutare calculatoare, schimbare monitoare / alte echipamente, configurare smartphone-uri, configurare imprimante, instalare calculatoare nivel primar);
  • Configurare primara a unor echipamante IT, cum ar fi:  imprimante, terminale mobile myPOS / MDE-uri.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

If you have any querry for related investment ... We are available

Contact Us