Asistent manager
- Office Militari, Bucuresti
- Locatie: Soseaua de Centura 5-6, Chiajna, Ilfov (reper: Carrefour Militari).
Cerinte
- Esti o persoana dinamica si empatica
- Esti în cautarea unui job interesant si esti pasionat/a de interactiunea cu oamenii
- Esti absolvent/a de studii medii
- Esti o persoana organizata, atenta la detalii
- Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
- Ai cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook) si de navigare internet
- Ai cunoștințe de limba engleza nivel mediu ( vorbit)
Ce oferim?
- Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
- Program de lucru fix, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:30;
- Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa)
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si stabil
- Posibilitatea de promovare in functie de studiile si experienta anterioara
Responsabilitați
- Gestionarea corespondentei zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) si filtrarea comunicarilor pentru director;
- Pregatirea si arhivarea documentelor administrative importante;
- Gestionarea agendei ︁si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru director;
- Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
- Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
- Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
- Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
- Asigurarea ca toate logisticile evenimentelor sunt pregatite (rezervari, catering, echipamente tehnice);
- Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
- Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
- Asistenta in monitorizarea si gestionarea bugetelor departamentului administrativ;
- Pregatirea rapoartelor financiare si monitorizarea cheltuielilor pentru activitatile administrative;
- Coordonarea achizitiilor si gestionarea stocurilor de consumabile;
- Supervizarea activitatilor zilnice ale personalului administrativ;
- Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.