Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Asistent manager

  • Office Militari, Bucuresti
    • Locatie: Soseaua de Centura 5-6, Chiajna, Ilfov (reper: Carrefour Militari).

Cerinte

  • Esti o persoana dinamica si empatica
  • Esti în cautarea unui job interesant si esti pasionat/a de interactiunea cu oamenii
  • Esti absolvent/a de studii medii
  • Esti o persoana organizata, atenta la detalii
  • Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
  • Ai cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Outlook) si de navigare internet
  • Ai cunoștințe de limba engleza nivel mediu ( vorbit)

Ce oferim?

  • Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
  • Program de lucru fix, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:30;
  • Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa)
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si stabil
  • Posibilitatea de promovare in functie de studiile si experienta anterioara

Responsabilitați

  • Gestionarea corespondentei zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) si filtrarea comunicarilor pentru director;
  • Pregatirea si arhivarea documentelor administrative importante;
  • Gestionarea agendei ︁si programarea intalnirilor si a sedintelor pentru director;
  • Asistenta in coordonarea activitatilor administrative din cadrul companiei;
  • Mentinerea unei bune comunicari intre departamente si directionarea cererilor administrative catre persoanele responsabile;
  • Organizarea si monitorizarea livrarilor de bunuri si servicii administrative;
  • Planificarea si organizarea de intalniri, evenimente si conferinte;
  • Asigurarea ca toate logisticile evenimentelor sunt pregatite (rezervari, catering, echipamente tehnice);
  • Crearea si actualizarea fisierelor si documentelor esentiale;
  • Asigurarea unei bune gestionari si arhivari a documentelor confidentiale;
  • Asistenta in monitorizarea si gestionarea bugetelor departamentului administrativ;
  • Pregatirea rapoartelor financiare si monitorizarea cheltuielilor pentru activitatile administrative;
  • Coordonarea achizitiilor si gestionarea stocurilor de consumabile;
  • Supervizarea activitatilor zilnice ale personalului administrativ;
  • Suport in gestionarea relatiilor cu furnizorii si partenerii.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro