EN | RO

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Duminica Inchis

Locatia:
Sediul Central Augsburg International , Comuna Chiajna, Soseaua de Centura nr. 5-6, Jud. Ilfov

Candidatul Ideal
Cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu
• Căutam o persoana energica, sociabila, cu initiativa, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, flexibilitate si perseverenta, cu abilitati de comunicare si relationare, gandire analitica, capacitate de organizare, planificare si minuțiozitate

Ce iti oferim:
• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
• Stabilitate si atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa
• Posibilitatea de avansare

Responsabilitati
• Vei intampina vizitatorii si ii vei conduca catre sala de conferinte rezervata
• Vei asigura protocolul pentru sedintele/intalnirile desfasurate in cadrul companiei
• Vei prelua apelurile telefonice si le redirectiona catre destinatari
• Vei nota si vei comunica mesajele preluate telefonic
• Vei expedia fax-urile catre destinatiile indicate de angajatii companiei
• Vei efectua rezervarile de sali de conferinte la solicitarea angajatilor companiei
• Vei primi corespondenta interna si externa si o vei distribui destinatarilor
• Vei expedia zilnic corespondenta interna si externa si vei realiza centralizatoarele zilnice
• Vei acorda suport la cerere, celorlalte departamente.