EN | RO

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Duminica Inchis

Locatie: Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov
Candidatul ideal:
– Absolvent de studii superioare
– Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane
– Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare
– Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii
– Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
– Abilitati de comunicare si relationare interumana
– Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
– Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Responsabilitati:
– Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca
– Vei verifica, corecta si valida pontajele
– Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile
– Vei transmite comanda pentru tichetele de masa
– Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii
– Vei emite raportul Revisal
– Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU
– Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate
– Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei


Ce iti oferim?

– Pachet salarial motivant.
– Un mediu de lucru atractiv si dinamic
– Stabilitate.