EN | RO

Monday - Friday 9.00 - 18.00
Closed on Sunday

Careers - Do you want to work at Augsburg International??

Whether you want to be part of our sales team, you want to juggle stocks and products or you want to manage our customers' orders, send us the e-mail with the CV and the letter of intent to resurseumane@augsburg.ro.. If we have an opportunity for you, we'll call you back and there's only one step left to do - the interview.

AVAILABLE JOBS

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Experienta in domeniul auto.
  • Cunostinte piese de schimb turisme si camioane.
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
  • Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii.
  • Adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator.
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
  • Promptitudine in luarea deciziilor.
  • Responsabilitate, fidelitate si stabilitate.

Responsabilitati

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor pentru piesele de schimb achizitionate.
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client.
  • Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Oferta – Beneficii

  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitate de dezvoltare a carierei.

Disponibil pentru:
Depozit Central RIMA- Dragomiresti, Ilfov
Depozit Regional Brasov
Depozit Regional Cluj-Napoca
Depozit Regional Constanta
Depozit Regional Suceava

Ce iti oferim?
• Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
• Transport gratuit ( pentru Depozitul Central RIMA).
• Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
• Posibilitate de promovare.

Responsabilitati
• Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
• Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
• Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
• Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
• Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
• Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de  livrare.

Disponibil pentru:
Brasov

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto.
  • Experienta in domeniul auto.
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Cunostinte functionare sisteme si piese de schimb pentru turisme.
  • Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
  • Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii si colegii.
  • Adaptat, organizat, politicos si cu spirit intreprinzator.
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
  • Responsabilitate, fidelitate si stabilitate, promptitudine in luarea deciziilor.

Responsabilitati

Vei oferi consultanta tehnica clientilor telefonic/e-mail despre piesele de schimb achizitionate.
Vei prelua cererile clientilor si vei transmite ofertele catre clienti.
Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Ce iti oferim?

  • Pachet salarial motivant.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Disponibil pentru:

Depozit Regional Bucuresti Sud – Bucuresti Sectorul 4, Strada Actiunii, Nr. 34
Depozit Regional Bucuresti Nord – Bucuresti Sectorul 1, Şoseaua Chitilei, Nr. 228C
Depozit Regional Bucuresti Est – Bucuresti Sectorul 2, Strada Fantanica, Nr. 38

Candidatul ideal

  • Permis dе conducere categoria B obtinut dе minim 3-5 ani.
  • Experienta dе minim 2 ani in domeniul distributiei dе piese auto constituie avantaj.
  • Seriozitate.
  • Fara antecedente penale.

Responsabilitati

  • Vei livra mаrfa catre clientii Augsburg International.
  • Vei predа mаrfa pe bаzа de fаctura sаu аviz de еxpeditie, numai pe baza sеmnаturii clientului si stampilarii facturii sau avizului de expeditie.
  • Vei respecta graficul de livrare a marfii.
  • Vei incasa contravaloarea marfii livrate.
  • Vei depune zilnic la casieria centrala, pe baza de borderou de incasari si monetar, banii incasati in ziua respectiva.

Ce iti oferim?

  • Pachet salarial atractiv.
  • Stabilitate.
  • Pregatire profesionala.
  • Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa.

Candidatul ideal

• Studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto.
• Experienta in domeniul auto.
• Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
• Cunostinte functionare sisteme si piese de schimb pentru turisme.
• Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii si colegii.
• Adaptat, organizat, politicos si cu spirit intreprinzator.
• Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
• Responsabilitate, fidelitate si stabilitate, promptitudine in luarea deciziilor.

Responsabilitati

• Vei oferi consultanta tehnica clientilor telefonic/e-mail despre piesele de schimb achizitionate.
• Vei prelua cererile clientilor si vei transmite ofertele catre clienti.
• Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Ce iti oferim?
• Pachet salarial motivant.
• Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Candidatul ideal:
• Atitudine pozitivă. Capacitatea de a lua decizii.
• Adaptare, integritate, inițiativă, autodepășire, comunicare.
• Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare.
• Experiență pe o poziție similară de minim 2 ani.
• Cunoștințe de gestiune a stocurilor.
• Cunoștințe operare PC (MS Office).
• Fără antecedente penale.

Responsabilități:
• Coordonează activitatea angajaților din subordine, asigurându-se de respectarea graficului de recepții și livrări.
• Se asigură de respetarea normelor generale de depozitare prezentate în regulamentul intern de funcționare al depozitului.
• Verifică respectarea graficului de distribuiție, a orelor de plecare a mașinilor de linie, a modului de încărcare a mașinilor de transport.
• Este responsabil cu gestionarea costurilor legate de utilități, transmite periodic index instrumente măsurare consum utilități.

Ce îți oferim?
• Un mediu de lucru plăcut și modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, transpalete electrice.
• Salariu motivant.

Candidatul ideal
• Cunsotinte avansate de Excel.
• Cunostinte de limba engleza –nivel mediu, constituie un avantaj.
• Bune abilitati de comunicare.
• Capacitate de asimilare a informatiilor.

Responsabilitati
• Vei intretine bazele de date pentru produse.
• Vei actualiza baza de date prin completare cu produse noi si eliminarea celor vechi, conform informatiilor primite de la furnizori.
• Vei completa la nivel de produs parametrii si caracteristicile logistice.
• Vei efectua rapoarte si analize cu privire la modificarile de preturi primite de la furnizori.

Ce iti oferim ?

• Pachet salarial atractiv.
• Stabilitate.
• Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa.

Candidatul ideal
• Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
• Studii medii/superioare de specialitate
• Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
• Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
• Familiarizat cu programe OE/AM (Etos/Etka, Microcat, partslink24, EWA, Tecdoc etc.)
• Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
• Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
• Capacitatea de a acumula cunostinte noi
• Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri

Responsabilitati:
• Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
• Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
• Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute

Ce iti oferim?
• Pachet salarial atractiv
• Stabilitate
• Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa

Candidatul ideal
• Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
• Studii medii/superioare de specialitate
• Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
• Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
• Familiarizat cu programe OE/AM (DAF, Scania, MAN, Mercedes Benz, Iveco, BPW etc.)
• Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
• Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
• Capacitatea de a acumula cunostinte noi
• Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri

Responsabilitati:
• Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
• Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
• Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute

Ce iti oferim?
• Pachet salarial atractiv
• Stabilitate
• Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa

FORMULAR CARIERE