Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Jobs - Do you want to work with us?

Whether you want to be part of our sales team, you want to juggle stocks and products or manage our customers' orders, we are waiting for an e-mail with a CV and a letter of intent to the address resurseumane@augsburg.ro.

If we have an opportunity for you, we call you back and there is only one step left - the interview.

AVAILABLE POSITIONS

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Bucuresti- Depozit central RIMA ( Aleea Camilla 1, Dragomirești-Deal 077090, Romania),

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Specialist salarizare - Departament Resurse Umane

  • Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare,
  • Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane,
  • Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare,
  • Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii,
  • Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook),
  • Abilitati de comunicare si relationare interumana,
  • Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor,
  • Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic,
  • Stabilitate.

Responsabilitați

  • Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca,
  • Vei verifica, corecta si valida pontajele,
  • Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile,
  • Vei transmite comanda pentru tichetele de masa,
  • Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii,
  • Vei emite raportul Revisal,
  • Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU,
  • Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate,
  • Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei,

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Reprezentant vanzari piese camioane

  • Alba,
  • Bistrita,
  • Mures.

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Cunoștințe în folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Experiență în domeniul vânzărilor de piese auto pentru CAMIOANE.
  • Bune abilități de comunicare și relaționare cu colegii și clienții.
  • Adaptabil, organizat, politicos și cu un spirit întreprinzator.
  • Responsabilitate, fidelitate și stabilitate; promptitudine în luarea deciziilor.

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Bonusuri in functie de performanta,
  • Masina, laptop si telefon de serviciu.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Responsabilitați

  • Asigură realizarea și implementarea strategiei de vânzare a produselor companiei – piese auto camioane în zona alocată și clienților din aria de responsabilitate.
  • Asigură realizarea obiectivelor valorice și cantitative stabilite prin planul de vânzări pentru zona alocată.
  • Efectuează vizite la sediul clieților din portofoliu și negociază contractele și condițiile comerciale cu clienții aflați în portofoliul său.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Consultant procesare vanzari piese turisme

  • Bucuresti
  • puncte de lucru

Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
  • Studii medii/superioare de specialitate
  • Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
  • Familiarizat cu programe OE/AM (Etos/Etka, Microcat, partslink24, EWA, Tecdoc etc.)
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
  • Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi
  • Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Stabilitate
  • Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa

Responsabilitați

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
  • Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

CAREER FORM