Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, așteptam un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.
Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.
Sediul central Augsburg International Comuna Chiajna, Soseaua de Centura nr. 5-6, Jud. Ilfov
Candidatul Ideal:
• Studiile superioare reprezinta un avantaj
• Experienta in management de proiect
• Flexibilitate, creativitate si initiativa
• Orientare catre rezultate
• Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala
• Capacitatea de analiza, sinteza si raportare
Responsabilitati:
• Verificare funcționalitate aplicație – periodic
• Suport aplicație
• Intreținere design in colaborare cu Departamentul Marketing
• Gestionare proiecte portal AICAT
• Verificare lunara a protocoalelor de logare care stau la baza licențierii platformei BERTA
• Intreținere profile clienți portal AICAT
• Actualizare cataloage auto: mecanica, caroserie, VINCAT
• Administrare cataloage produse universale: generale, cataloage producatori, postvanzare, contul meu.
Oferim:
Pachet salarial atractiv
Stabilitate
Atmosfera de lucru pozitiva in echipa IT
Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro.
Specialist salarizare- Departament Resurse Umane
Locatie: Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov
Candidatul ideal:
Responsabilitati
Ce iti oferim?
Locatia:
Sediul Central Augsburg International , Comuna Chiajna, Soseaua de Centura nr. 5-6, Jud. Ilfov
Candidatul Ideal
Cunoștinte medii de utilizare MS Ofice (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu
• Căutam o persoana energica, sociabila, cu initiativa, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, flexibilitate si perseverenta, cu abilitati de comunicare si relationare, gandire analitica, capacitate de organizare, planificare si minuțiozitate
Ce iti oferim:
• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata
• Stabilitate si atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa
• Posibilitatea de avansare
Responsabilitati
• Vei intampina vizitatorii si ii vei conduca catre sala de conferinte rezervata
• Vei asigura protocolul pentru sedintele/intalnirile desfasurate in cadrul companiei
• Vei prelua apelurile telefonice si le redirectiona catre destinatari
• Vei nota si vei comunica mesajele preluate telefonic
• Vei expedia fax-urile catre destinatiile indicate de angajatii companiei
• Vei efectua rezervarile de sali de conferinte la solicitarea angajatilor companiei
• Vei primi corespondenta interna si externa si o vei distribui destinatarilor
• Vei expedia zilnic corespondenta interna si externa si vei realiza centralizatoarele zilnice
• Vei acorda suport la cerere, celorlalte departamente.
Locatia:
Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)
Candidatul ideal
Postul se adreseaza absolventilor de studii tehnice in domeniul auto:
Responsabilitati
Ce iti oferim ?
Pachet salarial atractiv
Stabilitate
Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa
Locatia:
Depozitul Central Augsburg International (Bucuresti-Pitesti Km 15, A1 Business Park)
Candidatul ideal
Postul se adreseaza absolventilor de studii tehnice in domeniul auto
· candidatilor entry level fara experienta pe un post similar si care doresc un start al carierei in acest domeniu
· candidatilor cu experienta
Responsabilitati
Ce iti oferim ?
Candidatul ideal
• Experienta in domeniul vanzarilor- segmentul pieselor auto minim 2 ani
• Studii medii/superioare de specialitate
• Cunostinte despre piese de schimb turisme si camioane
• Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office Word, Excel, Outlook, Internet, E-mail)
• Familiarizat cu programe OE/AM (DAF, Scania, MAN, Mercedes Benz, Iveco, BPW etc.)
• Abilitati de comunicare verbala si scrisa, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva, bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii
• Adaptabil, organizat, responsabil, politicos si cu un spirit intreprinzator
• Capacitatea de a acumula cunostinte noi
• Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri
Responsabilitati:
• Vei oferi consultanta tehnica clientilor despre piesele de schimb achizitionate
• Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client
• Vei expedia ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a eventualelor modificari de solutii tehnice aparute
Ce iti oferim?
• Pachet salarial atractiv
• Stabilitate
• Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa
Disponibil pentru:
Depozit Regional Bucuresti Sud – Bucuresti Sectorul 4, Strada Actiunii, Nr. 34
Depozit Regional Bucuresti Nord – Bucuresti Sectorul 1, Şoseaua Chitilei, Nr. 228C
Depozit Regional Bucuresti Est – Bucuresti Sectorul 2, Strada Fantanica, Nr. 38
Candidatul ideal
Responsabilitati
Ce iti oferim?
Disponibil pentru:
Brasov
Candidatul ideal
Responsabilitati
Vei oferi consultanta tehnica clientilor telefonic/e-mail despre piesele de schimb achizitionate.
Vei prelua cererile clientilor si vei transmite ofertele catre clienti.
Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.
Ce iti oferim?
Disponibil pentru:
Depozit Regional Brasov
Depozit Regional Timisoara
Depozit Regional Cluj
Depozit Regional Constanta
Ce iti oferim?
• Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
• Transport gratuit ( pentru Depozitul Central RIMA).
• Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
• Posibilitate de promovare.
Responsabilitati
• Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
• Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
• Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
• Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
• Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
• Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.
Candidatul ideal
Responsabilitati
Oferta – Beneficii