Şoseaua de Centură 5-6
Chiajna, Ilfov

+(40) 374 134 700
office@augsburg.ro

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Sambata 9.00 - 13.00, Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, trimite-ne un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Specialist salarizare - Departament Resurse Umane

  • Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov

Candidatul ideal

  • Absolvent de studii superioare,
  • Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane,
  • Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare,
  • Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii,
  • Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook),
  • Abilitati de comunicare si relationare interumana,
  • Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
  • Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial motivant,
  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic,
  • Stabilitate.

Responsabilitați

  • Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca,
  • Vei verifica, corecta si valida pontajele,
  • Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile,
  • Vei transmite comanda pentru tichetele de masa,
  • Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii,
  • Vei emite raportul Revisal,
  • Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU,
  • Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate,
  • Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei,

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar IT&C

  • Office Militari

Cerinte

  • Disponibilitate pentru deplasari;
  • Mod de lucru organizat;
  • Cunostinte primare de utilizare a calculatorului si a programelor din pachetul Microsoft Office la un nivel mediu: Microsoft Excel, Microsoft Word.
  • Cunostinte primare despre sisteme de operare si troubleshoot calculatoare.
  • Capacitate de a lucra in conditii de stres si de a duce la bun sfarsit activitatile/proiectele in care este implicat.
  • Cunostinte care sa ii permita recunoasterea echipamentelor de tip: imprimanta termica / laser, calculator, monitor, patch cord, cablu de alimentare, UPS, switch, Rack, Access Point, etc.

Ce oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Un mediu de lucru placut in care performanta este rasplatita
  • Logistica necesara pentru efectuarea activitatii in conditii optime

Responsabilitați

  • Actualizarea inventarului si evidenta mutarii echipamentelor IT;
  • Manipularea imprimantelor si a echipamentelor IT;
  • Urmarirea echipamentelor trimise in service/reparate;
  • Evidenta costurilor pentru echipamentele reparate si achizitiile efectuate de catre Departamentul IT;
  • Evidenta necesarului de componente de tip consumabile pentru buna desfasurare a activitatii colegilor din companie;
  • Evidenta facturilor/avizelor/certificatelor de garantie/fiselor de interventie pentru echipamentele noi/reparate/trimise in service;
  • Realizarea de situatii in Excel;
  • Receptia, ambalarea si trimiterea echipamentelor IT in centrele din tara/service specializat;
  • Help desk primar (schimbare mufa retea, mutare calculatoare, schimbare monitoare / alte echipamente, configurare smartphone-uri, configurare imprimante, instalare calculatoare nivel primar);
  • Configurare primara a unor echipamante IT, cum ar fi:  imprimante, terminale mobile myPOS / MDE-uri.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Gestionar / Lucrator depozit piese auto

  • Depozit Central Ilfov,
  • Bucuresti Sud.

Ce iți oferim?

  • Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
  • Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
  • Posibilitate de promovare.

Responsabilitați

  • Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
  • Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
  • Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
  • Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
  • Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Operator introducere date/ avize

  • Depozit Rima: Sat Dragomireşti-Deal, Judet Ilfov, Parcul Industrial A1

Candidatul ideal

  • Experienta intr-un post similar.
  • Capacitate de adaptare si relationare.
  • Cunostinte de contabilitate primara si operare PC ( MS Office).

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Oportunitatea de avansare
  • Un mediu de lucru profesionist si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.

Responsabilitați

  • Vei fi responsabil de corectitudinea documentelor fiscal emise, in conformitate cu legislatia in vigoare.
  • Vei verifica documentele de insotire a marfurilor.
  • Vei complete avizele de pre- receptie in ERP.
  • Vei transmite catre departamentele responsabile (conform procedurilor) diferentele de pret sesizate.
  • Vei urmari statusul pre-receptiei in aplicatia de CRM si vei valida procesele pentru Departamentul de Receptie.
  • Vei arhiva documentatia de insotire a marfurilor si o vei transmite catre Contabilitate.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

Specialist marketing

  • Office Militari

Candidatul ideal

  • Detine cunoştinţe de operare PC – MS Office (Excel, Outlook, PowerPoint), WordPress, Facebook Ads, Google Adwords, Google Analytics, SEO
  • Cunostinte nivel incepator al pachetului Adobe (Photoshop si Illustrator)
  • Cunostinte de limba engleza – obligatoriu
  • Are excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala

Ce iți oferim?

  • Pachet salarial atractiv, in concordanta cu experienta si abilitatile tale
  • Oportunitatea de a te integra intr-o echipa creativa

Responsabilitați

  • Participa activ si proactiv la dezvoltarea strategiei din spatele brandurilor si a conceptelor de service si de magazin ale companiei.

Social Media si Content Marketing

  • Planifica si supervizeaza strategia social media a companiei, urmarire, masurare si optimizare performante, raportare.
  • Realizeaza si actualizeaza conținutul pentru: site, Facebook, Instagram, YouTube, Blog, Linkedin
  • Gestioneaza campaniile online, supervizeaza si justifica bugetele, investițiile și rezultatele

E-mail Marketing

  • Concepe si executa campanii de mass-mailing

Offline Marketing

  • Prospectarea, comunicarea si negocierea cu agentiile de profil si alti furnizori de servicii.

Trimite-ne CV-ul tau la adresa: resurseumane@augsburg.ro

FORMULAR CARIERE