EN | RO

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, așteptam un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Ce iti oferim?

  • Un mediu de lucru atractiv si dinamic.
  • Masina, laptop si telefon de serviciu.
  • Pachet salarial motivant si bonusuri in functie de perfomanta.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

 Candidatul ideal

  • Experienta in domeniul vanzarilor (preferabil piese auto).
  • Buna cunoastere a mediului concurential si de afaceri.
  • Carnet de conducere categoria B.
  • Studii medii/superioare.
  • Cunostinte operare PC ( Microsoft Word, Excel, Outlook).

Responsabilitati

  • Vei efectua vizite la sediul clientilor din portofoliu, vei negocia contractele si conditiile comerciale.
  • Vei implementa strategia de vanzare a produselor companiei in zona alocata.
  • Vei urmari realizarea obiectivelor conform planului de vanzari.
  • Vei dezvolta portofoliul prin atragerea de clienti noi in retea.

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Experienta in domeniul auto.
  • Cunostinte piese de schimb turisme si camioane.
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
  • Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii.
  • Adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator.
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
  • Promptitudine in luarea deciziilor.
  • Responsabilitate, fidelitate si stabilitate.

Responsabilitati

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor pentru piesele de schimb achizitionate.
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client.
  • Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Oferta – Beneficii

  • Pachet salarial motivant.
  • Posibilitate de dezvoltare a carierei.

Candidatul ideal

  • Cunostinte tehnice auto.
  • Permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari in zona alocata.
  • Studii medii/ superioare.
  • Cunostinte operare PC.
  • Experienta in domeniul vanzarilor in segmentul sculelor de service.
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa, abilitati de negociere, atentie distributiva, atentie la detalii, capacitatea de a lua rapid decizii, gandire analitica, atitudine pozitiva.

Responsabilitati

  • Vei prezenta si vei promova produsele din portofoliul firmei.
  • Vei respecta programul de deplasari in zonele alocate.
  • Vei acorda consultanta clientilor pentru comandarea produselor companiei.

Oferta – Beneficii

Pachet salarial motivant.

Posibilitate de dezvoltare a carierei.

Candidatul ideal

Angajam:

  • Lucrator/Gestionar depozit piese auto ILFOV – comuna Dragomiresti
  • Lucrator/Gestionar depozit piese auto – Targu Mures
  • Lucrator/Gestionar depozit piese auto – Brasov
  • Lucrator/Gestionar depozit piese auto – Timisoara

Locatie:

  • Depozit Rima: Sat Dragomireşti-Deal, Judet Ilfov, Parcul Industrial A1
  • Municipiul Targu Mures, Str. Budiului, Nr. 68, Corp C10, Judet Mures
  • Municipiul Brasov, Calea Feldioarei, Nr. 75C, Judet Brasov
  • Municipiul Timişoara, Calea Sagului, Nr. 136, Hala 1b, Judet Timis

 

Descrierea jobului

Sarcinilе postului:

  • Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.
  • Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
  • Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.
  • Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.
  • Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.
  • Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.
  • Participa la activitatea de inventar derulata de companie.
  • Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.
  • Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza.

Disponibil pentru:
Depozit Central RIMA- Dragomiresti, Ilfov;
Depozit Regional Brasov;
Depozit Regional Targu Mures;
Depozit Regional Timisoara.

Ce iti oferim?
• Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
• Transport gratuit ( pentru Depozitul Central RIMA).
• Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
• Posibilitate de promovare.

Responsabilitati
• Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
• Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
• Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
• Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
• Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
• Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.

Disponibil pentru:
Office Militari- Comuna Chiajna, Soseaua de Centura nr. 5-6, Judet Ilfov

Candidatul ideal
• O persoana cu initiativa, ordonata, atenta la detalii si meticuloasa.

Ce iti oferim?
• Un mediu de lucru placut, in cladirea noastra de la sediu, cu birouri, toalete, spatii de relaxare, bucatarie si sali special amenajate pentru intalniri.

Responsabilitati:
• Vei mentine zilnic curatenia in spatiile de la sediul firmei.
• Vei aproviziona periodic bucatariile, salile de intalniri si toaletele cu materiale consumabile.
• Vei verifica periodic stocurile de produse de curatenie si consumabile, pentru a solicita comenzile in timp util.

FORMULAR CARIERE