EN | RO

Luni - Vineri 9.00 - 18.00
Duminica Inchis

Cariere - Vrei sa lucram impreuna?

Fie ca vrei sa faci parte din echipa noastra de vanzari, vrei sa jonglezi cu stocuri si produse sau sa gestionezi comenzile clientilor nostri, așteptam un e-mail cu un CV si o scrisoare de intentie pe adresa resurseumane@augsburg.ro.

Daca avem o oportunitate pentru tine, te sunam inapoi si mai ramane doar un pas de facut - interviul.

POSTURI DISPONIBILE

Locatie: Sediul Central, Comuna Chiajna – Soseaua de Centura, nr. 5-6, Judet Ilfov
Candidatul ideal:
– Absolvent de studii superioare
– Cunostinte ale proceselor si procedurilor standard de resurse umane
– Minimum 3 ani experienta in administrare si salarizare
– Cunostinte legislative – cunostinte ale Codului Muncii
– Cunostinte de operare PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
– Abilitati de comunicare si relationare interumana
– Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
– Persoana ordonata, analitica, pragmatica

Responsabilitati:
– Vei emite actele aditionale, documentele de angajare/ incetare ale contractului contractului individual de munca
– Vei verifica, corecta si valida pontajele
– Vei emite rapoartele necesare calculului salarial, vei opera la timp modificarile salariale si vei efectua platile
– Vei transmite comanda pentru tichetele de masa
– Vei actualiza lunar situatia de Medicina Muncii
– Vei emite raportul Revisal
– Vei mentine relatia cu colaboratorul de SSM/SU
– Vei reprezenta compania in cazul controalelor institutiilor abilitate
– Vei actualiza in permanenta modificarile legislative in procedurile interne ale companiei


Ce iti oferim?

– Pachet salarial motivant.
– Un mediu de lucru atractiv si dinamic
– Stabilitate.

Candidatul ideal

• Studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto.
• Experienta in domeniul auto.
• Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
• Cunostinte functionare sisteme si piese de schimb pentru turisme.
• Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii si colegii.
• Adaptat, organizat, politicos si cu spirit intreprinzator.
• Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
• Responsabilitate, fidelitate si stabilitate, promptitudine in luarea deciziilor.

Responsabilitati

• Vei oferi consultanta tehnica clientilor telefonic/e-mail despre piesele de schimb achizitionate.
• Vei prelua cererile clientilor si vei transmite ofertele catre clienti.
• Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Ce iti oferim?
• Pachet salarial motivant.
• Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Disponibil pentru:

Depozit Regional Bucuresti Sud – Bucuresti Sectorul 4, Strada Actiunii, Nr. 34
Depozit Regional Bucuresti Nord – Bucuresti Sectorul 1, Şoseaua Chitilei, Nr. 228C

Candidatul ideal

  • Permis dе conducere categoria B obtinut dе minim 3-5 ani.
  • Experienta dе minim 2 ani in domeniul distributiei dе piese auto constituie avantaj.
  • Seriozitate.
  • Fara antecedente penale.

Responsabilitati

  • Vei livra mаrfa catre clientii Augsburg International.
  • Vei predа mаrfa pe bаzа de fаctura sаu аviz de еxpeditie, numai pe baza sеmnаturii clientului si stampilarii facturii sau avizului de expeditie.
  • Vei respecta graficul de livrare a marfii.
  • Vei incasa contravaloarea marfii livrate.
  • Vei depune zilnic la casieria centrala, pe baza de borderou de incasari si monetar, banii incasati in ziua respectiva.

Ce iti oferim?

  • Pachet salarial atractiv.
  • Stabilitate.
  • Pregatire profesionala.
  • Atmosfera de lucru pozitiva alaturi de o echipa prietenoasa.

Disponibil pentru:
Sibiu
Neamt

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate in domeniul auto.
  • Experienta in domeniul auto.
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Cunostinte functionare sisteme si piese de schimb pentru turisme.
  • Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
  • Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii si colegii.
  • Adaptat, organizat, politicos si cu spirit intreprinzator.
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
  • Responsabilitate, fidelitate si stabilitate, promptitudine in luarea deciziilor.

Responsabilitati

Vei oferi consultanta tehnica clientilor telefonic/e-mail despre piesele de schimb achizitionate.
Vei prelua cererile clientilor si vei transmite ofertele catre clienti.
Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Ce iti oferim?

  • Pachet salarial motivant.
  • Posibilitatea de dezvoltare a carierei.

Disponibil pentru:
Depozit Central RIMA- Dragomiresti, Ilfov
Depozit Regional Brasov
Depozit Regional Cluj-Napoca
Depozit Regional Constanta

Ce iti oferim?
• Un mediu de lucru placut si modern dotat cu: electrostivuitoare, conveioare, traspalete electrice.
• Transport gratuit ( pentru Depozitul Central RIMA).
• Cursuri de pregatire in cadrul companiei.
• Posibilitate de promovare.

Responsabilitati
• Vei descаrca marfa livrаta in depozit.
• Vei verifica mаrfа din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.
• Vei aranja mаrfа pe rafturi, conform specificatiilor logistice.
• Vei opera comenzile in sistem si vei prelua marfa pentru livrari.
• Vei ambala si securiza marfa, in vederea livrarii.
• Vei verifica conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de  livrare.

Candidatul ideal

  • Studii medii/superioare de specialitate.
  • Experienta in domeniul auto.
  • Cunostinte piese de schimb turisme si camioane.
  • Cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail).
  • Cunostinte aprofundate programe de identificare piese auto OE/AM.
  • Bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii.
  • Adaptabil, organizat, politicos si cu un spirit intreprinzator.
  • Capacitatea de a acumula cunostinte noi.
  • Promptitudine in luarea deciziilor.
  • Responsabilitate, fidelitate si stabilitate.

Responsabilitati

  • Vei oferi consultanta tehnica clientilor pentru piesele de schimb achizitionate.
  • Vei tine legatura cu clientii companiei, respectiv vei prelua cererile si vei transmite devizele/ofertele catre client.
  • Vei emite ofertele de pret conform specificatiilor, informand clientul asupra costurilor, termenelor de livrare si a solutiilor tehnice ofertate.

Oferta – Beneficii

  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitate de dezvoltare a carierei.

FORMULAR CARIERE